Energiboosta din annars så slöa vardag!

Jag är ledig idag.
Eller ledig och ledig, sitter hemma i lilla studentrummet och försöker ta mig igenom en hög av oläst kurslitteratur som aldrig blir mindre, konstigt nog..
En vanlig onsdag som denna kan kännas rätt trist och långtråkig...

...eller alldeles, alldeles UNDERBAR!

Hemligheten heter krämig energismoothie med frukt och bär! Efter att ha surplat i sig en sådan kall och fantastiskt smarrig dryck, ur ett jättestort glas, har man hur mycket energi som helst! Helt plötsligt känns den tunga literaturen på alla möjliga olika språk lätt som en plätt och kanske som det mest intressanta man någonsin lärt sig!

Så alla slöa studenter där ute (jag nämner inga namn!), energiboosta dig själv med en sån här!

image521

Gör så här:
Ta valfria frukter eller bär som för tillfället finns i dina förråd (jag hade frysta jordgubbar, banan och apelsin). Stoppa detta i en plastbunke, häll på mjölk, lite havregryn och mixa. Svårare än så är det inte!

Du kommer bli en helt ny människa!
(och absolut inte få lust att skriva ett helt meningslöst blogginlägg i en halvtimme..=)

Det var dagens tips.
Tack och hej

Kommentarer
Postat av: Kakan

Jag tog åt mig som ett läskpapper av detta inlägg cill jag lova. Skall testa så fort jag har råd att köpa frukt (!!!) :) KRAM

Postat av: Jojo

Hmm Karin, det är 20 dagar alltså 3 veckor till nästa inkassering. Var gör du av pengarna dina tös?! hej påre

2008-02-06 @ 17:36:55
URL: http://hippocampus.webblogg.se
Postat av: Linus

Hon spenderar dem på semlor och annat onyttigt. Sen får jag försörja henne resten av månaden (tre veckor alltså).

2008-02-07 @ 00:43:22
Postat av: Kakan

Well, jag har betalat två hyror denna månad. Väntar på att få inkassera Ösd-hyran från seg-öfk!

2008-02-07 @ 10:25:38
URL: http://select.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback