En utveckling

Thanks brother, att du uppmärksammat den gamla klassikern..

image480

För att klarlägga vissa saker om sidan så vill jag berätta att endel saker i min personlighet/mitt liv har utvecklats sedan den blev gjord (år 1998). För det första har humorn definitivt förändrats, till det bättre enligt mig själv iallafall...

"Jag är 14 år, men ser ut som 14 ½!" tycker jag INTE är riktigt lika kul längre, det är däremot så trist att jag skrattar! Sinne för design är en annan sak som har utvecklats till det bättre. Fast lite flashig är den!

Jajja, det var jag vid fjortonårsålder, så nu vet ni det.
Ett bevis på att hjärnan utvecklas med åren, och att det måste finnas oändligt mycket skräpsidor på internet.. =)

Kommentarer
Postat av: thildis

haha shiiit johanna vlken cool och avancerad hemsida ;P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback