Det är gott...vi LOVAR!

Ja kära vänner, det är sant.
Jag har med blandad förtjusning tagit på mig uppdraget (efter att länge väntat på att någon annan i min närhet skulle ta det stora steget , så att jag slapp), nämnligen att PROVSMAKA nya Kalles randiga kaviar med banan!

image491

Information från Kalles:
Kalles Randiga Banan. Hälften mildrökt kaviar och hälften krämig färskost smaksatt med bananpuré. En mildare variant av Kalles med en spännande och god kombination mellan sött och salt.


VEM kom på denna makabra idé att proppa in en avlång frukt tillsammans med kaviar i en tub?

I och för sig kan jag tänka mig att producenterna hade samma tankegångar som Joey angånde mat.
"Kött är gott, grädde är gott, alltså borde det vara gott tillsammans!"  

Jag älskar banan, jag älskar kaviar.

Dessutom tänkte jag att det är ju faktiskt grymt gott med kaviar på avokado, så det kanske finns en liten chans att även detta skulle passa ihop...?!

Resultatet:
Men huuuuuuuuuuuuva va läskigt!
Vilken underlig smakkombination, hjärnan får totalsläpp! Har jag banan eller fiskpålägg i munnen? 
En kombination av dessa är verkligen ingen hit.


...en person gillar det iaf...

Men tänk va skoj om det hade funkat!
Nu måste jag försöka programmera om hjärnan att gilla detta eftersom jag har ca. 270 gram kvar i tuben...pust.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, tack Jojo för att du offrade dig, nu slipper jag:)

2007-10-23 @ 15:52:05
Postat av: kakan

Spara den tills brudarna hälsar på, så ska vi nog trycka i oss den. För övrigt är ju avokado och Kalles kaviar faktiskt bland det bästa som finns. Och, bara så du vet, på min blogg raderas i n g a kommentarer! Mouhaha... Kram!

Postat av: Bodin

Hihi.. modigt av dig att prova en applåd till dig! nu kan jag säga till alla att det smakar sk*t! för jag har en vän som har provat!

2007-10-23 @ 19:28:31
Postat av: lippe

Sådärja, bra initiativ!
Ditt inlägg fick mig osökt att tänka på den bestörta reaktion man fått höra kom från kusin Katarina i hennes unga år när hon fick frågan om hon ville ha kaviar på sitt ägg: "VA? Kaviar på ägg?!? Det är ju som att lägga fisk på en höna!!"
Hur lät det egentligen för dig denna gång? "Banan på mackan??! Det är ju som att lägga en apa på gröten!".... Eller nåt /bror

2007-10-24 @ 19:25:35
URL: http://www.elvisp.se
Postat av: Jojo

Jo ni ska va glada att jag offrade mig! Hehe. Anders: Jag tänkte PRECIS på det där när vi provsmakade!! En sån bra kommentar hon drog alltså. Men banan på gröten? Näääe, banan i en fisk är bättre.. =)

2007-10-24 @ 19:50:35
URL: http://hippocampus.webblogg.se
Postat av: Karins bror Henke

Johanna Johanna Johanna... Nu har man surfat vilse och hamnat på din blogg, och vad möts man av? Faktafel från Vänner, mår illa!

Joey hade... kött, vaniljsås och ladyfingers!!! Ingen jävla grädde!

2007-10-27 @ 00:08:05
URL: http://www.tantjenny.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback