Äm en äms





MMMmmmm... Titta vad jag fick jag av min snälla vän Jenny som hon inhandlat i USA!
Alldeles specialvalda färger för bara mig! 
  


Gissa om det är endel av inredningen nu? Oh yes.
Skulle hälla upp i skålen för att de är så snygga, och nu är en tredjedel REDAN uppäten!
How does the magic work? Blir man beroende av något så är det de här.

 - - -

Idag har jag lärt mig stycka en färsk kyckling, hade kycklinglab.
Sedan tillagade vi flera goda rätter av dem + en chokladkaka som hette duga (UTAN kyckling)!
Guud va ja får lära mig skojiga och nyttiga saker den här terminen.
Sen jobbade jag 14-19. Uj vad stålar det kommer rulla in!

- - -

Imorrn är det ägglab... PAAAHAHA, låter lite galet.




Kommentarer
Postat av: lippe

Du skulle fortsatt Joey-temat och kört kyckling i chokladkakan också. Men vänta nu.. Chokladkaka? Ni ska ju vara nyttiga av er!
/lillebror lillebror, här i landet där vi bor.

Postat av: kakan

ÄGGLABB!? I wanna! Me love egg!! Alot..

2007-10-25 @ 09:31:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback