Vad säger man.. VALBORG 2007!

I och med att den här valborgshelgen i Uppsala var bland det mest galna, intensiva och roliga jag varit med om på mycket länge så kan jag inget annat göra än att plocka ut mina absoluta höjdpunkter i form av bilder. Det går ju faktiskt inte riktigt att förklara med bara ord...=)

Lördag 28/4:
 
Shoppingrunda i fiiiiiiiiinväder.

Kvalborg 29/4:
Hmpf...jo jag tackar ja...MUMIER på afrika-tema på Norrlands nation...! Snygga!

       
     

Valborg 30/4:
Champagnefrukost med jordgubbar kl 10.
     
 

Picknick-lunch i Ekonomikumparken kl.12 med några tusental till.
       
       

Champagnegalopp på Göteborgs nation kl.15.00
       
       
   

Ombyte, jägershots (i näsan!), pizza å vin kl. 18.
     
    


...Å jag kan säga att efter de här dagarna var man rätt seg ett tag fram över. Börjar snart bli mig själv igen! Aldrig har man varit på sånna galna tillställningar och duschat i så mycket champagne förut.

Mitt råd till alla där ute, DO NOT MISS THIS NEXT YEAR!

Kommentarer
Postat av: Thilda

Hell yeah att det var ngt av det galnaste och roligaste man gjort! Och för allt i världen så tänker då inte jag missa nästa år ;)

Postat av: Karin

Hahaha, tack för de vackra bilderna! Gillar speciellt den heta bruden i handduk.. Grr.

2007-05-06 @ 00:46:39
URL: http://select.webblogg.se
Postat av: jenny

vilka dagar! thanks for good times :)

2007-05-07 @ 13:40:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback