Sommarscones!

Helt plötsligt var det sommarlov!
Vi har varit på skolan för sista gången den här terminen.
Tokigt.
Det gick så jäddra fort.
En HEL termin avklarad i ett naffs.
Känns som igår, men det var i våras,
jag tänker på dig och ögonen tåras...?
...näe? Vad hamnade jag i för låt nu?
(Du som kan svaret, kommentera i inlägget!
Fina priser till första rätta svaret utlovas!)

Jag tänkte säga att det känns som förra
veckan när jag flyttade mina prylar till mitt
lilla rum här på Rackarberget i Uppsala.
Det var i januari det.
Ska tiden fortsätta gå så här fort, så kommer
jag vara färdigutbildad till midsommar!!!

Huuva. Lite läskigt är det.

Skolavslutningen firades i glada vänners lag
här hemma med S C O N E S och te!



image340 
Mumma!
(ok, jag erkänner att jag stulit bilden..våra var inte lika fluffiga)

Afternoon tea istället för jordgubbstårta på skolavslutningen.
Passade bättre i regnovädret.. =)

Va konstigt att flytta hem till Östersund igen?!
Känns som jag ska på en lååång semester.
Fast det blir det ju typ.
Ska jobba 6 veckor from 23 juli..

S O M M A R L O V!


Kommentarer
Postat av: Suss

Hej! Leif Loket Olsson du får inte sluta... RALLY! Oh yeah

2007-05-30 @ 21:23:34
Postat av: Jojo

JAAAA! Suss du VANN! Heeeelt rätt svarat. Rally. Tackar, kom inte själv på vilken det var faktiskt =) Du får en slängpuss...NU! PUUUUSSS på dig


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback