One week to go

It is f'''king unbelievable!

Om exakt EN vecka sitter man på ett sådant...
image284
...påväg till inget mindre än BARCELONA och
Gabbsan!!

Jo jag tackar ja!

Det är lätt att tankarna flyger iväg nu mitt i tentapluggandet. Men vilken bra sporre att KÖRA STENHÅRT! Den här veckan blir jobbig med plugg så långt ögat når, på måndag är det sista tentan för terminen  och sen är det time to go! Playan, shopping, partaj ja allt ska vi hinna med! Guuuuud så roligt.

(aaahhhhhh!)

...back to buissness, metabolismen here I come...

Kommentarer
Postat av: kakan

På måndag släpper vi lös din tentaångest jojo, jag loooovar! SES!!!!

Postat av: Gabbsan

Hall ut jojo! Snart ar ni har! Dagens vader: Inte ett moln sa langt ogat kan se, jag sitter i skuggan...neee i solen saklart! Om 5 dagar ar ni pa plats, jihooo!! Lycka till pa tentan! Kraaam!!

2007-05-10 @ 14:32:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback