Dagens lunchtips

 - KYCKLINGWRAP MED MUMSIGT INNEHÅLL -

Steg 1:                                               Steg 2:                                         Steg 3:

Blanda ihop...                                   Klicka ut en stor klick               In i mikron ett par minuter
- en grillad kyckling i bitar              på ett tortillabröd. Strö              och VOILA!
- gurka i bitar                                    över lite riven ost och                Kycklingwrap!
- paprika i bitar                                 rulla ihop.
- ruccolasallad
- kidneybönor
- creme fraiche
- några skedar tacosås, stark 

...i en stor skål.

                                           

Kan bli en aning kladdigt att förtära, men det är det värt. En delikatess utöver det vanliga!

(själv har jag tryckt i mig 6 st. de senaste fyra dagarna)

Kommentarer
Postat av: kakan

GODDAMN vad det där såg gtt ut!!! Sånna beställer jag till min bag in box den 14e maj!!!! =)

Postat av: Thilda

bra tips, ska jag nog prova! :)

2007-05-06 @ 20:20:37
URL: http://thildis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback