Ba ba ba, ba Barcelona.

Jo som ni kanske förstått så tog jag och mina buddies en liten tripp till Barcelona förra veckan. Tänkte styra upp en liten sammanfattning här och nu. Som vanligt blir det fler bilder än ord, en bild säger mer än....bla bla bla.

On the airport
    Framme hos Gabbsan  Plaza Cataluna    Shopping  Park Guell        Ok, hata oss!    Mosaiksoffa av konstnären Gaudi  Camp Nou, FC Barcelona  Deco joggade in 20 cm från mig         La Playa  Boytoi?! Haha!  Cosmopolitan        Bailando!    Hemma 06,40  Sagrida Familía  Frappucino på Starbucks  Tapas  Födelsedagsfest med jordgubbstårta        Dags att dra hem     
Resans spritskörd

Detta var resans HÖJDPUNKTER dvs kanske 1% av alla tagna bilder.
En skitrolig och härlig resa såhär dagarna efter terminens SISTA tenta.
(som jag för övrigt lyckades få VG på!! Oiiihooo!)

Kan livet vara bättre? Tror inte det.

Puss hej

Kommentarer
Postat av: Kakan

Men wiho! VG!! Congrats! Och, tack för bikinibilden på mig. Got to love it.. Nästa gång vi är på msn tillsammans måste du skicka den enorma mappen med bilder! Kramen och pussen.

Postat av: jenny

vad fiiina bilder!!

2007-05-26 @ 10:15:35
URL: http://korridorsliv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback