Tekken & snaps

...ja så kan man i korta drag beskriva de senaste dagarna.

I torsdags var det Tekken-turnering hos Hanna! Haha, jomenvisst, du läste rätt. Jag har aldrig spelat Tekken förut, och är väl ingen hejare på tv-spel överhuvudtaget, men fasen va skoj det var! Uj, vilka fighter det blev mellan muskelberg, silikonbrudar med stilettklackar, monster, kängurus och ninjanissar. Jag slutade tvåa efter en mycket spännande catfight-final... 

image199
Nina, min favorit fighter

För att lugna ner oss några decibel och sänka pulsen till normal nivå igen så fortsatte vi kvällen med att kolla på gamla godingen "Saturday Night Fever".

Gårdagen spenderades med badminton på förmiddagen, lunch på stan, lite plugg och sedan sittning på Göteborgs nation. Men galnare tillställning. Har aldrig varit med om att det bjuds på så många snapsar på så kort tid förut. När förrätten var uppäten hade vi redan fått i oss TRE snapsar. Hård start minst sagt. När tre-rätters-middagen hade avslutats hade inte mindre än 5 snapsar slinkit ner i strupen (+ en öl och ett glas vin till maten).


image200

Å sånger, massor med roliga sånger! Grymt kul var det.

image201

image202


Kommentarer
Postat av: jenny

synd att man missade den middagen, gratis sprit är ju aldrig fel! (eller jo, ibland ska man passa sig :D)

Postat av: Kakan

Hallojsan, skådar jag en brunettigare johanna?

2007-03-17 @ 23:35:23
URL: http://select.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback