Spring, spring!

Its true!
It IS spring!
Believe it or not.
Today: icecream by Fyrisån. That is the best springsign EVER.


     

Man blir som tokig nu när solen skiner. Man vill bara skrika rakt ut i luften. Det e lycka!
Å vad fort det gick. Det var ju vinter och snö för några dar sen, och idag var det vår!
ALL snö är borta, solen skiner och värmer, folk äter glass och ALLA pratar om hur himla härligt allt är.
Sköööön stämning, alla e så glada!


Här försöker jag med alla mina krafter få en sipp av solstrålarna genom mitt vädringsfönster.
Vad gör man inte för lite D-vitamin...nörd igen.


Fasen, I LÖÖÖVE SPRING!



Kommentarer
Postat av: kakan

o r ä t t v i s t !!
jag vill också ha vår... inte bara slask och blöta strumpor.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback