Redan 2 månader

Idag slog det mig.
Jag har varit hemma i exakt 2 månader.
Och då menar jag såklart hemma från
mitt livs RESA på 6 månader.

För två månader sen klockan 12.10 klev
jag ur planet på Frösö flygplats,
endast iklädd korta byxor, en långärmad tröja
och flip-flops... Det var 5 grader varmt.

Det var både med glädje och sorg som jag
såg mitt kära Östersund igen. Glädje för att
nu skulle jag få träffa familj och vänner efter
ett halvår på andra sidan jorden, men
samtidigt så var det slutet på en helt otroligt
rolig resa. Nu skulle man tillbaks till vardagen
igen.

Jaha, och vad har jag gjort de senaste 2
månaderna då? Jo, jag har jobbat.

I och för sig så har jag gjort två små utflykter,
en till Åre och en till Umeå. Kul, men inte att
jämföra med att bila runt på Nya Zealand,
eller luffa runt i Kina och Thailand som jag
gjorde för några månader sen...

Med detta vill jag säga, man har så kul som man gör sig!
Ta vara på tiden, och gör som jag och lev efter mottot:

Money on the bank, won´t buy you memories!



Kommentarer
Postat av: kakan

tjenixen på dixen.
Nästa helg är jag i Sundsvall jag, på gatufesten. Är nog i göteborg på tisdag och onsdag eller så.
Inga exakta planer. Vad ska du hitt på i götet då?
Kräm.

2006-06-27 @ 20:53:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback