Oväntat i vardagen

Det är de där helt oväntade upplevelserna som sätter krydda på tillvaron i vardagen. Här följer två som hänt mig den senaste veckan:

Näst mest oväntade - Min tomma matlåda drogs med 
av vinden på campusområdet och flög säkert 5 meter
upp i luften och 30 meter bort, innan jag fick tag på den. 
Samtidigt som jag sprang fick jag locket i ryggen.

Mest oväntade - Hängmattan som helt plötsligt snurrade
runt, med mig helt oförberedd däri. Där låg man som
mest avslappnad i det vackra vädret och SWWIISH så
hamnar man under den.

Det är vid dessa oväntade ögonblick som man önskar att man hade haft en videokamera till hands. Jag hoppas ni som blev vittnen till dessa fick er ett gott skratt, det bjuder jag på!

Ahhh....GAH!
"Ahhhh....GAH!"

Kommentarer
Postat av: kakan

och jag missade BÅDA händelserna?
vi måste umgås mer.. det verkar vara runt dig som The action is!
Snart ska jag kika på lägenheten!! (21.00)
Kram på dä!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback