Tick.....tack....

Näe nu e jag less. Tiden går så sakta så jag funderar seriöst om batterierna i alla klockor sakta börjar ta slut. Puuh. Do bi dobi doooo. Sitter på jobbet vid datorn och har redan gått igenom alla hemsidor på nätet som är av intresse, minst 14 gånger. Har även löst korsord och sudoku i dagens LT. Utanför fönstret spelar ett gäng indianer musik. Måste de spela så högt? Jag försöker faktiskt lyssna på radio här inne.

Den positiva grej som hänt under dagen var när två riktigt heta grabbar tittade in på kontoret! Mycket trevligt! En av dem fyllde i intresseanmälan för lediga bostäder. Jag gjorde allt för att de skulle stanna så länge som möjligt, och var extra supermegatrevlig! Eftersom jag själv inte hade något att göra så fick jag låtsas leta lite i pärmar och verka viktig medans han fyllde i papperen. Ha! Då hade jag inte långtråkigt inte!

Till lunch blev det morsans kycklingpaj och två hårdbrödmackor med messmör. Sen gick jag en sväng på stan, det var isande kallt i min nya sommarjacka. Men är det sommar så är det! Jag köpte en ögonskugga-palett med massa olika färger på H&M för 49 kr, och sen gick jag tillbaka till jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback