Spaning på G(ågatan)

Haha... Här sitter jag och tycker att jag har världens tråkigaste jobb, och då helt plötsligt kommer jag på en fantastiskt bra idé och numera känns det seriöst som om jag har världens BÄSTA jobb! Yes!

Jag sysselsätter mig nämnligen med att spana, eller närmare bestämt så hänger jag ut genom fönstret på kontoret och ser därifån ALLA som strosar runt mitt på gågatan i Östersund.

Skittrevligt! Jag kollar in fräschingar, skrattar åt roliga stilar och dissar folk här alldeles i min ensamhet. Det roliga är ju att INGEN ser eller hör mig! Haha! Värsta storebror-överblicken har jag! Jag har dessutom fått mig lite smaskigt skvaller som jag kan dela med mig till intresserade... MMmm, mumsar samtidigt på mina hemmagjorda chokladbollar (Karin vet att de är i världsklass). Men det bästa av allt är att jag sitter här och tjänar cash!

Världens bästa jobb.

Spaning på g
Här har jag mitt spaningsområde

Så se upp ni där ute (bildligt talat alltså) när ni går förbi mitt fönster, så ska jag glatt vinka till er!

ps. Ikväll ska man göra Krogstråket farligt...längtar! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback