...puh!

....hallå? Haaaallååå?

Gud så tomt det blev nu. Yran är slut för i år och nu är det ETT år till nästa. Känns tråkigt, men samtidigt skulle inte jag klarat av mer fest nu. Man har varit full 5 kvällar av 9, så kroppen har minsann fått vad den tål.

Storsjöyran är Östersunds stolthet, så grymt rolig grej som aldrig kan bli till en besvikelse. Vad vore stan utan Yran? INGENTING! Kredds till alla inblandade! Tack också till vädergudarna som en en gång givit oss finväder. Kanoon!

Jag sitter här på jobbet och gör allt för att inte mina blytunga ögonlock ska stängas och jag ska falla in i en djup dvala. Bussen hit var värst. Försökte stanna kvar vid medvetandet, men ögonen ville inte va med och jag satt och nickade hela vägen in. Hade lätt kunnat missat hållplatsen i centrum och vaknat upp med ett ryck i Lugnvik, men så blev inte fallet som tur var!

Det har hur som helst varit en fantastiskt skojig helg med mycke dricka och trevligt umgänge. Kommer mer utförlig information framöver med härliga bilder, men just nu sitter jag mest och försöker smälta alla intryck samt få igång hjärnaktiviteten igen... PUH!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback