Full fart

Oj oj oj. Det är stressigt att ha semester!
Iallafall när den är 2 veckor lång och man vill hinna med ALLT och lite till!

Semester del 1:
Jag, pappa och Rolf (min mosters man),
tog husvagnen och åkte till Norge förra tisdagen.
Det var dags för årliga St Olovsloppet mellan Trondheim och Östersund.
Mycket trevligt, fint väder och jag sprang 2 sträckor
(gick helt ok faktiskt!).

Full fart
Puh! Äntligen framme vid växling!


Semster del 2:
Kom hem på fredagen, på lördag morgon drog jag, mor och far vidare med husvagnen till Dalarna och hamnade direkt på min farbror Leifs 50-årsfest.
Trevligt även det, soligt och 25 grader i skuggan.
Det var långbord med mycke intressant underhållning tills
klockan var 02.00.

Inte riktigt lika trevligt var det att bo med päronen
i en husvagn... Sista natten var rena mardrömmen:
- En 60 cm bred överslaf
- Varmt och svettigt
- Ljust som mitt på dan
- Tiotusentals myggbett som aldrig slutade klia
- Mamma snarkade högt
- Pappa snarkade ÄNNU högre

ps. synd om mig.


Semster del 3:
Kom hem i tisdags och idag e det torsdag.
Ikväll börjar den tredje etappen av årets semester.
Klockan 21.00 går nattåget till Göteborg. Imorrn blir det Winnerbäck för hela slanten i Halmstad!! Kommer bli grymt skoj.
Inte minst att träffa mina gamla polers från Rajtan-tiden.Sen bir det en vända till Uppsala innan jag drar mig

hemåt på tisdag...å på onsdag börjar jag jobba.

PUH!

Så e det att ha semester! Haha!


Kommentarer
Postat av: karin

tjo.
när kommer du hem?
Hör av dig... jag har trist.
=)

2006-07-11 @ 12:16:23
Postat av: starfishen

Men nu ar det val anda din tur att gora lite uppdatering eller ar du fortfarande kvar i Halmstad... nu blir jag mkt nyfiken! Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback