Lusselelle...

Idag var det stora lussekatts-bakardagen, husmor som jag är! 
Å jag kan säga att det har typ tagit hela dagen också..
Men det var det värt, blev mycket fina och supergoda!

 lussekatt1

lussekatt2

Det enda som nu förstör stämningen är skitvädret.
Det kommer faktiskt nånting från himlen just nu, man skulle kunna tro att det är snö.
Men icke. Det SPÖREGNAR och är 5 plusgrader... Det är förebanne mig den 11 december!
 
VAD ÄR DET SOM HÄNDER I VÄRLDEN!?!?
Jag som längtat till den här julen så himla mycket. Var ju på Nya Zealand förra julen och längtar efter den vita mysiga julen hemma, men det här..? Näe ni, då har jag hellre 25 grader varmt och sol på julafton.
Pust.

Kommentarer
Postat av: suss

ah vad gott det ser ut, det vattnas i munnen ju... big suck! Kanske jag maste baka har oxa... Far bli nasta vecka da!. Kram, har finals imorrn. Maste lagga mig nu

2006-12-12 @ 05:58:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback